2021

Sony – не автомобільна компанія, проте у неї є амбіції, які стосуються систем автономного керування.

Двомоторний чотиримісний електромобіль Sony Vision-S побачив світ на Виставці споживчої електроніки (CES) в Лас-Вегасі на початку 2020 року, захопив багатьох, але розробники поспішили розчарувати, мовляв, подаватися в автопром ми не маємо наміру, а цей концепт – всього лише демонстрація того, що Sony може запропонувати індустрії в частині розвитку систем автопілотування.

Тим дивніше те, що компанія продовжує їздові випробування прототипу, про що свідчать свіжі знімки від шпигунів. При цьому саму машину злегка переробили в порівнянні з вихідним концептом: трохи змінилися фари, прорізи в передніх крилах, а також форма люка зарядного порту.

Власне, Vision-S – це продукт цілого конгломерату, в який, крім Sony, увійшли Qualcomm, ZF, Bosch, Continental і Nvidia. Шасі і зовсім надала фірма Magna Steyr, що займається контрактним складанням машин для інших брендів. Sony ж взяла участь системою, що дозволяє електромобілю орієнтуватися в просторі. Спочатку в ній було 33 датчика, пізніше повідомлялося, що їх кількість збільшено до сорока. Vision-S також може стежити за водієм, в тому числі – читати за губами.

Підтримка мереж 5G в теорії дозволить водієві грати в Gran Turismo на PlayStation прямо під час поїздки, але лише після того, як Sony доведе свій автопілот до четвертого рівня автономності. Поки ж він трохи досконаліше другого рівня: машина вміє автоматично змінювати смугу руху і самостійно паркуватися. Компанія, як і раніше, наполягає, що не має планів на серійне виробництво, хоча організувати його за підтримки тієї ж Magna було б не так вже й складно.